• Slike škole

    Панорама школе

  • Slike škole

    Савремено опремљене учионице

  • Slike škole

    Ми у дигиталном кабинету

  • Slike škole

    Ученици другог разреда

  • Slike škole

    Најлепши смо, али нећемо да се хвалимо

Logo škole

ОШ "Надежда Петровић"

Нови Београд, Луја Адамича 4    тел: 011/26-01-295

Уџбеници за 2017/2018 школску годину

Škola bez nasilja

Prijava korisnika

Samo za registrovane korisnike

Sada na sajtu

Ko je na mreži: 53 gostiju i nema prijavljenih članova

Ocena korisnika:   / 3
NajlošijeNajbolje 

Učitelj: Dejan Kovačević

2015/2016.

ДЕТАЉНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ О АКТИВНОСТИ УЧЕНИКА, НАСТАВНОМ ПЛАНУ И ПРОГРАМУ, НАГРАДАМА МОЖЕТЕ ВИДЕТИ НА УЧЕНИЧКОМ САЈТУ И БЛОГУ:

www.skolskisajt.in.rs 

www.dejanoviskolarci.wordpress.com 

 

 

24.4.2017. nas je posetila nastavnica biologije iz naše škole i održala nam čas u prirodi gde smo upoznavali biljke u okolini naše škole. Svako je dobio zadatak da piše o određenoj biljci, pa evo moje prezentacije o Himalajskom boru i ptičici krstokljun.

 

 

 

 

ОСЛИКАНА УСКРШЊА ЈАЈА

 

 

 

 

 

 

 

Представили смо ауторску песму "Дружење" на приредби поводом обележавања Школске славе - Светог Саве.

skolska-slava-2017-6

skolska-slava-2017skolska-slava

 

 

 

 

НОВОГОДИШЊЕ ЈЕЛКЕ

 ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР

miljanova-jelka novogodisnja-jelka-1

 

novogodisnji-praynici

 

 

HEJ, HAJ BRIGADE – SVEČANA PRIREDBA

  ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР

HEJ, HAJ BRIGADE

?????????????



12.10.2016. Svečana priredba povodom proslave 60 godina osnivanja OŠ „Žikica Jovanović Španac“, sada OŠ „Nadežda Petrović“. Interpretacijom pesme „Hej, haj brigade“ u izvođenju Popović Mihaila, Đorđević Petre i koreografiju odeljenja IV1 oživeli smo sećanja na odrastanje i izgradnju Novog Beograda.



?????????????

 

 

?????????????


?????????????


?????????????

 

 


?????????????

 

 

ИНТЕРНИ ЧАС

 ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР

 

 

ПИШЕМО БАЈКУ

 ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР УРЕДИ

Bajka from Библиотека ОШ Ратко Митровић





ДРУЖЕЊЕ

MAČE U DŽEPU

 ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР УРЕДИ

MAČE U DŽEPU



Donelo jednom s proleća
neko nestašno đače
u školskoj torbi sa knjigama
i belo maleno mače.Slegla se oko mačeta
polovina đaka u zgradi,
većalo se šta bi s njime
sve moglo da se uradi.Da mu se priveže zvonce,
predložila prvo Cveta,
i pusti da se hodnikom
za vreme časova šeta.

Da ga popnu na vršak
staroga školskog duda
pa da ga mogu đaci
gledati odasvuda.

Predlagali tako redom
pa rekao najzad Bora
da ga krišom spuste u džep
kome od profesora.

Svi pristanu odmah na ovu
učeničku zasedu staru
i primene na našem strogom
slavnom matematičaru.

Ali je profesor brzo
kao da su jednačine
prozreo đake i stavio
na mesto dosetke njine.

Kad je otpočelo mače
da se javlja, da mauče
izvadio ga mirno i rekao:
– Izleglo mi se u džepu juče.

Dajte mu neka šara
u šapu kakvu kredu
a mi ćemo nastaviti
račune po rasporedu.

Pomazio je pri tom mačence
po beloj svilenoj dlaci
nijednom da vikne, da prasne –
kako su očekivali đaci.

Zabezeknuo se razred
kao da je pao s neba. –
Bio je to slavan čovek,
znao kako s đacima treba.



 Desanka Maksimović

























ДРУЖЕЊЕ

ČITALAČKA ZNAČKA

 ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР УРЕДИ

22.11.2016.

OPŠTINA NOVI BEOGRAD

Učestvovali smo na svečanoj manifestaciji posvećenoj dodeli nagrada za „Čitalačku značku“. U 11:30 smo se okupili na glavnom ulazu i bibliotekarka nas je povela u svečanu salu. Išli smo „šesnaesticom“ do kružnog toka na kom je bio Deda Mraz na irvasu. Stigli smo i ušli u Opštinu. Ušli smo u svečanu dvoranu gde su deca iz škole „Laza Kostić“ nastupala. Škole su nastupale na sceni i dobijale nagrade, a onda je bilo proglašeno ime moje škole. Došli smo na binu i dobili nagrade. Dobili smo diplome i krenuli u školu. Svi su bili srećni, a posebno Mina i ja jer smo predstavljali učenike četvrtog razreda.
Nemanja Vučković



ДРУЖЕЊЕ

ОГЛЕДНИ ЧАСОВИ

 ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР УРЕДИ

Наставница Драгица Ћук одржала је огледни час из предмета Математике, а наставница Данка Бијић  одржала је огледни  час из предмета Природе и друштва.

Наставнице су користиле видео пројектор, презентације у POWER POINT-у. Садржаји су на веома занимљив начин представљени јер је употребљена „паметна табла“.

Надамо се да ће нам драги гости опет доћи у посету.

????????????? 

ЗАМЕНА МЕСТА САБИРАКА

????????????? 

НАСТАВНИЦА ДРАГИЦА ОБЈАШЊАВА ПОСТУПАК РАДА

?????????????

НАСТАВНИЦА ДРАГИЦА ЗАПИСУЈЕ МАТЕМАТИЧКИ ИЗРАЗ

?????????????

РЕШАВАМО ЗАДАТАК КОРИСТЕЋИ „ПАМЕТНУ ТАБЛУ“

?????????????

НАСТАВНИЦА ДАНКА ЗАПИСУЈЕ ВИЂЕНО НА ПРЕЗЕНТАЦИЈИ

ДРУЖЕЊЕ

ЗДРАВА ИСХРАНА

 ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР УРЕДИ

Zdrava hrana – pravilna ishrana from Gordana Janevska



Zdrava ishrana (1) from Mirjana Kokerić





ДРУЖЕЊЕ

DANI NAUKE

 ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР УРЕДИ

Danas smo bili na danu nauke. Sišli smo u hodnik u kome je bilo bogatstvo radova od bezvrednih i iskorišćenih materijala. Videli smo: robote, kule, kućice za ptice, kule i automobili od rolni toalet papira i mnoge druge drangulije.

Zastita zivotne sredine suncica l VI1 from dejanoviskolarci



Recikliraj from dejanoviskolarci



?????????????

Continue reading Dani nauke



ДРУЖЕЊЕ

SVETSKI DAN DETETA

 ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР УРЕДИ

Danas se obeležava Svetski dan deteta







Svetski dan deteta, 20. novembar, obeležava se ove godine u Dečijem kulturnom centru u Beogradu uz izložbe, pesme, radionice i predstave, sa ciljem da se skrene pažnja javnosti na sve obaveze koje društvo ima prema deci, kao i na najvažnije probleme sa kojima se deca suočavaju.





?????????????



?????????????



Tim povodom, ministar za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja Aleksandar Vulin i direktorka Kancelarije za ljudska i manjinska prava Suzana Paunović prisustvovaće multimedijalnoj interaktivnoj radionici, a nakon toga biće održan svečani program u kome će učestvovati Minja Subota, Ljubivoje Ršumović i hor „Čarolija“.

Paunović je Tanjugu povodom Svetskog dana deteta koji se ove godine obeležava pod sloganom „Svako dete ima pravo da…“ rekla da je vlada jasno utvrdila prioritete na kojima će u narednom periodu još intenzivnije raditi kada je u pitanju zaštita dece.



Preuzeto:

http://www.blic.rs/

 

 

 

Директорка Ивана позвала је тим ученика нашег одељења који је представљао школу на такмичењу за најбољи образовни филм „Моћ воде“. Руководство школе је поносно на наше ученике којима је додељено СПЕЦИЈАЛНО ПРИЗНАЊЕ од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја и компаније „Zepter“. У срдачном разговору директорка Ивана је нагласила значај учествовање у манифестацијама овог типа. Посебно је похвалила жељу, хтење и показани квалитет који су резултовали доделом признања. Ученици су упознали директорку са поступцима у стварању идеје за реализацију филма. Уз осмехе, позитивну атмосферу обећали смо да ће наше следеће представљање бити још квалитетније.

 

 

 

 

„МОЋ ВОДЕ“



Одабрани су најуспешнији радови пристигли на Конкурс на тему „Моћ воде“

јан 22, 2016 | Вести

Moc_vode5



МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И КОМПАНИЈА „ZEPTER“ РАСПИСАЛИ СУ К О Н К У Р С за најбољи образовни филм на тему „Моћ воде“

На конкурс за најбољи образовни филм на тему „Моћ воде“ стигло је укупно 200 радова ученика у три категорије – од I до III, од IV до VI и VII – VIII разреда. Жири којим је председавао Миња Субота, донео је следећу одлуку:

  • Награђени у ПРВОЈ категорији
  • I награда: ОШ „Ђорђе Натошевић“ – НОВИ САД (ментор: Дијана Малиџа)
  • II награда: ОШ „Бранко Радичевић“ – ПОПОВАЦ/Параћин (ментор: Владан Стојановић)
  • III награда: ОШ „Светозар Марковић Тоза“ – ЕЛЕМИР/Зрењанин (ментор: Амира Лукић)

СПЕЦИЈАЛНО ПРИЗНАЊЕ:

  • ОШ „Надежда Петровић” – НОВИ БЕОГРАД (ментор: Дејан Ковачевић)

Честитамо награђеним такмичарима, као и младима који су освојили специјална признања. Датум и место доделе награда биће накнадно објављени.

http://www.mpn.gov.rs/vesti/

http://www.mpn.gov.rs/odabrani-su-najuspesniji-radovi-pristigli-na-konkurs-na-temu-moc-vode/

http://www.mpn.gov.rs/konkurs


20



Предавање посвећено спречавању малолетничке деликвенције




У периоду од 19.1. до 25.1. биће одржана предавања у циљу превенције и спречавања малолетничке деликвенције и едукације у препознавању таквог понашања. Инспектори јединице за малолетничку деликвенцију града Београда ће упознати ученике од I до VIII разреда и са последицама поменутог понашања. У прва два дана стваралачког рада створена је позитивна атмосфера и активно учешће свих присутних у анализирању свих негативних ситуација које могу бити присутне у школи и ван ње.

Maloletnicka_delikvencija



  Maloletnicka_delikvencija1



Директорка Ивана Стјепановић, родитељи и ученици нашег одељења присуствовали су презентацији филма „Моћ воде“.

Moc vode 1

Moc vode 2

 

 

 Бадњи дан се слави уочи Божића и назван је тако по бадњаку који се уносу у кућу. Бадњак је символ самога Христа и Његов улазак у свет и у наше домове. Ложење бадњака представљатоплину Христове љубави, али нас подсећа и на дрва која су пастири донели како би угрејали тек рођеног Богомладенца у хладној пећини. Некада је рано ујутро домаћин куће одлазио у шуму да сече бадњак који ће унети у кућу то вече. Домаћица бадњак посипа житом из сита, а потом се уноси слама и посипа по целој кући, у којој су скривани дарови. Деца  тада  пијучу као пилићи и траже дарове по слами. Слама која се посипа по кући нас подсећа на сламу из јасала на коју је Богородица положила тек рођеног Богомладенца. Дарови којима се дарују деца подсећају на дарове којима су три мудраца даривала Христа. Некада се на Бадње вече није вечерало за столом, већ се седело  по постртој слами. Ова слама се три дана није износила из куће. Последњих година уобичајено је да се људи окупе код цркве и тамо заједно ложе бадњак. Вечера на Бадње вече је обавезно посна, зато што је то последњи дан Божићног поста. После Божића гранчице бадњака се стављају негде у воћњак, да птице праве гнезда. Ако то није могуће, треба га изгорети у шпорету, пећи или негде где може безбедно да се  заложи ватра, на месту на којем се не гази.

 

 

 bozic11

7. јануар

Божић је један од најрадоснијих хришћанских празника, јер данас прослављамо рођење нашег Спаситеља, Исуса Христа, који је у свет дошао ради нашега спасења.

Данашњи празник прослављамо, пре свега, одласком на Божићну Литургију, како бисмо се, после дугог поста, причестили Телом и Крвљу Христовом. Они који се нису причестили примају нафору и то је прво што се узима тог дана. Сви се поздрављају божићним поздравом: „ Христос се роди!“, а отпоздрављају: „ Ваистину се роди!“. Овим радосним поздравом верници се поздрављају од Божића до Богојављења. На Божић се ујутру меси чесница, погача, у коју се ставља парица. Чесница се ломи на онолико делова колико је укућана за трпезом. Оном ко нађе парицу, сви честитају, а новчић се чува за следећу годину. Божић је празник када је цела породица на окупу, па се тога дана не иде у госте, осим једног изузетка, а то је гост звани положајник! Положајник није обичан гост, он символично представља мудраце са Истока који су дошли да се поклоне Богомладенцу Христу. Некада је положајник био путник намерник, али данас је то најчешће неко од родбине или комшија. Положајник долази ујутру, после Литургије, честита празник, одлази до шпорета, џара ватру гранчицом бадњака или на пламену свеће пали листић бадњака и говори здравицу: „ Колико варница, толико срећица, толико парица, у кући пуно дечице, а у школи све петице! А највише здравља и весеља! Амин! Боже дај!“. После положајникове здравице, сви седају за трпезу. Пре обеда чита се молитва и пева радосни Божићни тропар:

Рођење Твоје, Христе, Боже наш, засја свету светлост разума, јер у Њему они који звездама служаху од звезде научише да се клањају Теби, Сунцу Правде (Истине). Господе, слава Теби!

Весна Курјаков

bozic06

 

 

БАДЊЕ ВЕЧЕ

БАДЊЕ ВЕЧЕБАДЊЕ ВЕЧЕ 6. јануар – Бадњи дан

Бадњи дан се слави уочи Божића и назван је тако по бадњаку који се уносу у кућу. Бадњак је символ самога Христа и Његов улазак у свет и у наше домове. Ложење бадњака представљатоплину Христове љубави, али нас подсећа и на дрва која су пастири донели како би угрејали тек рођеног Богомладенца у хладној пећини. Некада је рано ујутро домаћин куће одлазио у шуму да сече бадњак који ће унети у кућу то вече. Домаћица бадњак посипа житом из сита, а потом се уноси слама и посипа по целој кући, у којој су скривани дарови. Деца  тада  пијучу као пилићи и траже дарове по слами. Слама која се посипа по кући нас подсећа на сламу из јасала на коју је Богородица положила тек рођеног Богомладенца. Дарови којима се дарују деца подсећају на дарове којима су три мудраца даривала Христа. Некада се на Бадње вече није вечерало за столом, већ се седело  по постртој слами. Ова слама се три дана није износила из куће. Последњих година уобичајено је да се људи окупе код цркве и тамо заједно ложе бадњак. Вечера на Бадње вече је обавезно посна, зато што је то последњи дан Божићног поста. После Божића гранчице бадњака се стављају негде у воћњак, да птице праве гнезда. Ако то није могуће, треба га изгорети у шпорету, пећи или негде где може безбедно да се  заложи ватра, на месту на којем се не гази.

БАДЊЕ ВЕЧЕ

 

 

 

 

„Пријатељи деце“ и ми


Посетила нас је проф. Сузана Поњавић, председник Организације „Пријатеља деце – Нови Београд“. У конструктивном разговору добили смо смернице за будући креативан рад у наставним и ваннаставним активностима. Похвалила је наше активности у стварању образовног филма на тему „МОЋ ВОДЕ“. Обећали смо да ћемо пријавити своје учешће у такмичењу рецитатора и такмичењу у представљању кратких драмских форми.   Prijatelji_dece_5
Prijatelji_dece

 

Медаље за најбоље


Медаље за најбоље

Medalje_5



Medalje  Medalje_1

 

 

Екологија и саобраћај


Ученици трећег разреда присуствовали су предавању о значају очувања здраве животне средине. Упознати су о прихватљивим еколошким превозним средствима. Посебна пажња посвећена је бициклу као корисном саобраћајном средству које поспешује здрав живот.

Ekologija_i_saobracaj  Ekologija_i_saobracaj_1  Ekologija_i_saobracaj_2  Ekologija_i_saobracaj_5

 

 

 

 

 

ПОЗДРАВ СУНЦУ

Марко је на оригиналан начин захвалио Сунцу за обиље светлости и топлоте. Васа је додао посебног путника, симбол првог одељења III разреда. Освајаћемо знање обасјано нежним зрацима Сунца!

  Marko_Sunce_5a

 

Приредба за баке и деке



Priredba za bake i deke 7

Припремили смо приредбу за наше миле баке и деке. Надамо се да наше занимљиве песме, веселе игре чине радост, понос и срећу у топлим срцима наших најстаријих. Желели смо да смехом и оригиналним песмама наше дружење траје дуго. Пожелели смо да их служи здравље и да не пропусте нашу следећу приредбу. 

  Priredba za bake i deke 1‚0  

 

ПОЗОРИШНА ПРЕДСТАВА


Pozorisna_predstava_6

Били смо у фискултурној сали. Најлепши, нсвакидашњи утисак је остао јер смо гледали позоришну представу.

ГЛАВНИ ЛИКОВИ: Маша, медвед и Боћко-Злоћко

СПОРЕДНИ ЛИКОВИ: јеж и зец

ВРЕМЕ РАДЊЕ: петак

МЕСТО РАДЊЕ: шума и свет маште

Позоришна представа је прилагођена узрасту од првог до трећег разреда. Супер смо се провели и доста тог научили. Фотографисали смо се са глумцима и организаторима представе.

Објавио: Михаило Поповић

 

 


Назив предмета:  СРПСКИ ЈЕЗИК          Разред: III1  

Редни број наставне теме  Редни број часа

  

Наставна јединица

  

Тип часа

  

 

II 23. „Дрангулије“, Владимир Андрић, Обрада Хамер са илустрацијом и потребан материјал  
II 24. Род  и број именица Обрада Стикери, хамер, Наставни листићи  
II 25. „Дрангулије“, Владимир Андрић, изражајно казивање песме Вежбање Хамер са илустрацијом и потребан материјал  
II 26. „Ветар и Сунце“, народна приповетка Обрада Текст приповетке  
II 27. Све је добро кад се добро сврши,писмено изражавање

Вежбање Свеске за школски рад  
II 28. „А зашто он вежба“, Д. Радовић, обрада Обрада Текст, хамер, Наставни листић  
II 29. „А зашто он вежба“, извођење на сцени Вежбање Читанка  
II 30. Велико слово у писању имена народа Обрада Хамер, наставни листић  
II 31. „Свету се не може угодити“, народна приповетка Обрада Графофолија, Наставни листић  
  32. Препричавање приче са увођењем нових ликова Вежбање Читанка, Хамер са илустрацијама, Наставни листићи  
II 33. „Самоћа“, Бранко.В. Радичевић Обрада Откривалица, задаци за групе  
III 34. Речи које означавају место, време, начин вршења радње Обрада Хамер, Наставни листићи  
  35. „Вук и јагње“, народна басна Вежбање Свеске за школски рад  
II 36. Октобарске слике, час у природи, говорна вежба Вежбање Празни листови за цртање  
II 37. Тематски речник: јесен Вежбање Текст песме на хамеру, Наставни листић  
III 38. Субјекат, предикат, управни говор,реченица Провера знања Наставни листић  
II 39. „Охолица“, народна приповетка Обрада Задаци за групни рад  
II 40. Лажно су ме оптужили, опис догађаја и осећања Вежбање Свеске за школски рад  
II 41. „Лав и бик“, по Д. Обрадовићу Обрада Откривалица  
II 42. Употреба великог слова у писању наслова књига, часописа и новина Обрада Графофолија  
II 43. Провера знања – контролни задатак Провера знања Фронтални, индивидуални
II 44. Речју, сликом и покретом са ликовима из читанке 

Система-тизација теме Фронтални, групни

 


Наставник: Дејан Ковачевић

Допунска настава:

* Субјекат и предикат.

* Именице – род и број

* Читање с разумевањем

* Почетно читање и писање

 

 

ОПЕРАТИВНИ ПЛАН РАДА НАСТАВНИКА ЗА МЕСЕЦ ОКТОБАР

Назив предмета:  МАТЕМАТИКА    Разред:   III1

Редни број наставне теме Редни број наставне јединице    

Наставна јединица

  Тип часа

  Наставна средства

II 23. Цртање круга и кружнице О Уџбеник,Радна свеска, шестар и лењир
II 24. Цртање круга и кружнице У Уџбеник,Радна свеска, шестар и лењир
II 25. Круг и кружница С Уџбеник,Радна свеска, шестар и лењир
II 26. Круг и кружница П Тест знања
II 27. Угао О Уџбеник,Радна свеска, слике, апликације, предмети из околине, модели геометријских тела
II 28. Врсте углова О Уџбеник,Радна свеска, лењир, троугаоник
II 29. Цртање углова О Уџбеник,Радна свеска, , лењир, троугаоник, текстови
II 30. Цртање углова У Уџбеник,Радна свеска, , лењир, троугаоник, текстови
II 31. Угао – појам, врсте и цртање ПЗ Радна свеска, наставни листић
I 32. Сабирање и одузимање стотина О Уџбеник,Радна свеска
I 33. Сабирање и одузимање стотина О Уџбеник,Радна свеска
I 34. Замена места сабирака и здруживање сабирака О Уџбеник,Радна свеска
I 35. Замена места сабирака и здруживање сабирака У Радна свеска
I 36. Сабирање троцифреног и једноцифреног броја (1) О Уџбеник,Радна свеска
I 37. Сабирање троцифреног и једноцифреног броја (1) У Уџбеник,Радна свеска
I 38. Сабирање троцифреног и једноцифреног броја (2) О Уџбеник,Радна свеска
I 39. Сабирање троцифреног и једноцифреног броја (2) У Радна свеска
I 40. Сабирање троцифреног и једноцифреног броја (3) О Уџбеник,Радна свеска
I 41. Сабирање троцифреног и једноцифреног броја (3) У Радна свеска
I 42. Одузимање једноцифреног броја од троцифреног (1) О Уџбеник,Радна свеска
I 43. Одузимање једноцифреног броја од троцифреног (2) О Уџбеник,Радна свеска
I 44. Одузимање једноцифреног броја од троцифреног (1 и 2) У Уџбеник,Радна свеска

Наставник: Дејан Ковачевић

Допунски час:           * Писање и читање бројева до 100 и 1000.

  • Круг и кружница.
  • Сабирање и одузимање троцифреног и једноцифреног броја.

 

 ОПЕРАТИВНИ ПЛАН РАДА НАСТАВНИКА ЗА МЕСЕЦ ОКТОБАР

Назив предмета: Природа и друштво                           Разред: III1

 Редни број наставне теме

 Редни број наставне јединице по теми

  

Редни број часа

  

 

Наставна јединица

  

 

Тип часа

  

 

Наставна средства

II 2. 10. Својства земљишта Обрада Табла, креда, тегле са земљом, чаше
II 3. 11. Утицај воде и ваздуха на живи свет Обрада Плакат, слике, табла, креда
II 4. 12. Вода у природи непрестано кружи Обрада Текст, глобус, табла, креда
II 5. 13. Временске прилике у крају Обрада Термо-метар, текст, слика, табла креда,
II 6. 14. Звуци у природи Обрада Касето-фон, ЦД, табла, креда
II 7. 15. Услови живота у природи Утврђивање Радови ученика, графо-скоп, текст
II 8. 16. Услови живота у природи Провера знања Наставни листићи
III 1. 17. Станиште и животне заједнице Обрада Слике, хамер, стикери, стиропор
III 2. 18. Шуме Обрада Табла, креда, слике, шпенадле, касетофон

 

 

 

 

О ДУШАНУ РАДОВИЋУ

ДРУЖЕЊЕ

od 





Душан Радовић је био песник, приповедач и драмски писац. Родио се у Нишу, а живео је и радио у Београду. Радио је уредничке послове у новинама на радију и телевизији. Уређивао је ,,Пионирске новине,“ Поветарац,“ Програм за децу Радио Беиграда и као новинар Студија Б до краја живота. Написао је књиге:Поштована децо, Смешне речи, Причам ти причу, Поштована децо, Вукова азбука, Доколица и Игре и играчке. Године 1983. сачинио је избор својих дела у четири књиге: Понедељак, Уторак, Среда и Четвртак.                                  За своје стваралаштво за децу добио је најзначајније домаће књижевне награде и признања, а превођен је и на многе стране језике.

Душан Радовић спада међу ствараоце дечје књижевности после Јована Јовановића Змаја. Његов рад је значајан у погледу развоја новог језика којим је лако улазио у логику дечјег говора и дечјег света.

О свом стварању за децу и сам Душан Радовић је много бринуо, да је стварање резултат пишчеве радости и љубави према деци.

 

Школска 2015/16. година

                                  ОПЕРАТИВНИ ПЛАН РАДА НАСТАВНИКА ЗА МЕСЕЦ СЕПТЕМБАР

Назив предмета: СРПСКИ ЈЕЗИК         Разред: III               Недељни фонд часова:    

    

      

Наставна јединица

  

Тип часа

  

Облици рада

  

Наставне методе

  

Наставна средства

   
I 1. Причање доживљаја са распуста Вежбање Фронтални, индивидуални Дијалошка      
I 2. Шта нас чека у 3. разреду – договор о раду Уводни час Фронтални, индивидуални Дијалошка, монолошка, демонстративна Читанка, ЦД, О језику, свеске    
I 3. „Река речи“, Милисава Мијовић Обрада Фронтални, индивидуални Дијалошка, текстуална, демонстративна Читанка, картончићи, свеске    
I 4. Тематске зидне новине: Летос нам је било лепо Вежбање Фронтални, групни Дијалошка, илустративно-демонстративна метода писаних радова Хамер, бојице, фотографије    
I 5. „Свитац тражи пријатеља“, Сун Ју Ђин Обрада Фронтални, индивидуални Дијалошка, текстуална, монолошка, метода објашњавања Читанка, драматизовани текст    
I 6. „Свитац тражи пријатеља“, увежбавање технике читања Вежбање Фронтални, групни Дијалошка, стваралачка, демонстративна Хајде да се дружимо и Кад си срећан –песме, шешир, фењер, костим за свица,  мрава и скакавца, товар за мрава    
I 7. Реченица – појам, значење и облик Утврђивање Фронтални, индивидуални Дијалошка, текстуална Читанка, свеске    
I 8. „Мачак отишао у хајдуке“, Бранко Ћопић Обрада Фронтални, индивидуални Метода усменог излагања, текстуална, дијалошка Читанка,слика, ЦД    
I 9. „Мачак отишао у хајдуке“ Обрада Фронтални, индивидуални Дијалошка, метода писаних радова, текстуална, демонстративна Читанка, слика, ЦД    
I 10. Управни и неуправни говор Обрада Фронтални, индивидуални Дијалошка, демонстративна, текстуална Графофолија или Наставни листићи    
I 11. „Љутито мече“, Брана Црнчевић Обрада Фронтални, индивидуални Дијалошка, текстуална Читанка,слика, ЦД    
I 12. „Љутито мече“, изражајно рецитовање, драматизација Вежбање Фронтални, групни Дијалошка, монолошка Свеске ученика, Читанка    
I 13. Субјекат Обрада Фронтални, индивидуални Дијалошка, демонстративна, писаних радова, текстуална О језику, уџбеник, свеске, графофолија    
I 14. и 15. „Сетембар“, Душан Костић, Обрада Фронтални, индивидуални Метода усменог излагања, дијалошка, текстуална, илустративна Читанка    
I 16. Боје и звуци јесени, час у природи Говорна вежба Фронтални, индивидуални, групни Монолошка, дијалошка, демонстративна Одштампани  задаци на папиру, непосредна околина    
I 17. Чудесна лепота јесени, писање састава Писмена вежба Фронтални, индивидуални Дијалошка, текстуална Свеске    
I 18. Предикат Обрада Фронтални, индивидуални Дијалошка, демонстративна, метода писаних радова, текстуална О језику, уџбеник, свеске, графофолија    
I 19. Проста реченица, управни говор, провера знања Провера знања Фронтални, индивидуални Монолошка, дијалошка, текстуална, метода писаних радова Наставни листићи    
I 20. Избор из поезије Душана Радовића, лектира Обрада Индивидуални, фронтални, групни Метода разговора, текст метода, метода излагања ученика, илустративна метода Задаци са листићима за рад група    
I 21. Избор из поезије Д. Радовића Обрада Индивидуални, фронтални, групни Метода разговора, текст метода, метода излагања ученика Задаци са листићима за рад група    
I 22. Најлепши стихови и реченице, изражајно казивање Систематизација Фронтални, индивидуални Монолошка, дијалошка, текстуална Читанка, свеске    

 

 

 

 

 

 МЕСЕЦ СЕПТЕМБАР                   Школска 2015/16. година

Назив предмета:  МАТЕМАТИКА        Разред:  III        Недељни фонд часова: 5         

      

 

Наставна јединица

  

 

  

 

  

  

Наставна средства

   
    Уводни час: упознавање ученика са садржајем математике у 3. разреду, уџбеником и радним свескама Обнављање градива     Математика, уџбеник за 3.разред основне школе,; Математика, радна свеска, за 3.разред основне школе, 1 и 2. део, Клетт.    
  1. Обнављање градива из другог разреда Обнављање     Уџбеник,Радна свеска

   
  2 Обнављање градива из другог разреда Обнављање     Уџбеник,Радна свеска

   
  3 Обнављање градива из другог разреда Обнављање     Уџбеник,Радна свеска

   
  4. Обнављање градива из другог разреда Обнављање     Уџбеник,Радна свеска

   
  5. Обнављање градива из другог разреда Обнављање     Уџбеник,Радна свеска

   
  6. Стотине прве хиљаде O     Уџбеник,Радна свеска

   
  7. Стотине прве хиљаде У     Уџбеник,Радна свеска

   
  8. Стотине и десетице прве хиљаде О     Уџбеник,Радна свеска

   
  9. Стотине и десетице прве хиљаде У     Уџбеник,Радна свеска

   
  10. Бројеви прве хиљаде О     Уџбеник,Радна свеска

   
  11. Бројеви прве хиљаде У     Уџбеник,Радна свеска

   
  12. Сврставање бројева у стотине О     Уџбеник,Радна свеска

   
  13. Упоређивање бројева прве хиљаде О     Уџбеник,Радна свеска

   
  14. Упоређивање бројева прве хиљаде У     Уџбеник,Радна свеска

   
  15. Бројеви прве хиљаде С     Радна свеска, Наставни листић    
  16. Бројеви прве хиљаде П     Тест знања    
  17. Римске цифре О     Уџбеник,Радна свеска

   
  18. Писање римским цифрама бројева до 1000 О     Тест знања    
  19. Римске цифре У     Уџбеник,Радна свеска

   
  20. Римске цифре С     Наставни листић  
  21. Римске цифре П     Тест знања    
  22. Круг и кружница О     Уџбеник,Слике, предмети, шестар, модели купе и ваљка

   

 

 

 

 

 

МЕСЕЦ СЕПТЕМБАР               Школска 2015/16. година

Назив предмета: Природа и друштво         Разред: III

         Наставна јединица         Облици рада      Наставна средства       
I   1. Уводни час,упознавање са предметом и уџбеником   Фронтални, индивидуални групни   Табла, креда    
I   2. Изглед завичаја О Фронтални, индивидуални групни   Табла, креда, пластелин    
I   3. Воде нашег завичаја О Фронтални, индивидуални групни   Плакат, слике, табла, креда    
I   4. Сунце привидно путује О Фронтални,  индивидуални   Компас, табла, креда    
I   5. Оријентација помоћу плана О Фронтални рад, индивидуални рад   План насеља, табла креда, наставни листићи    
I   6. Географска карта О Фронтални,индивидуални рад, групни рад   Радови ученика, географска карта, табла, креда    
I   7. Рељеф и воде нашег завичаја,оријентација у простору У Фронтални,     групни   Одељенска географска карта, нема карта, наставни листићи    
I   8. Рељеф и воде нашег завичаја,оријентација у простору С Фронтални рад,  индивидуални рад, рад у пару   Одељенска географска карта, нема карта, наставни листићи    
II   9. Земљиште и живи свет О Фронтални, индивидуални   Табла, креда, теглице са земљом    

 

 

 

 

 

 

Посластичарски дневник

ДРУЖЕЊЕ

od 



Вредно смо радили, користили посластичарски дневник и сачинили изложбу наших колача.

01 Poslastičarski dnevnik

19 Poslastičarski dnevnik

02 Poslastičarski dnevnik  03 Poslastičarski dnevnik  04 Poslastičarski dnevnik

Изглед завичаја

PRIRODAДРУЖЕЊЕСВЕТ ОКО НАССРПСКИ ЈЕЗИК

od 



Izgled zavičaja

Умањен изглед нашег завичаја урадио Марко Милојевић.

Ушће Саве у Дунав је место на коме се река Сава улива у Дунав. Налази се у центру Београда на локацији између Великог ратног острваНовог Београда, и подножја Београдске тврђаве, односно Куле Небојша. Сава у Београд дотиче из правца Мачве, протиче кроз Нови Београд испод Бранковог моста и улива се у десни крак Дунава. Ушће је место на коме Сава завршава свој ток и постаје Дунав.

Калемегдан је највећи београдски парк у којем доминира Београдска тврђава изнад ушћа Саве у Дунав. Назив Калемегдан односи се само на просторни плато око тврђаве који је крајем 19. века претворен у парк [1]. Плато је служио да се непријатељ осмотри и сачека за борбу. Његово име потиче од турских речи  кале(тврђава) и мејдан (бојиште). Турци су Калемегдан називали и Фићир-бајир што значи „брег за размишљање“ [2].

На Калемегдану се налазе Војни музејУметнички павиљон „Цвијета Зузорић“,  Зоолошки вртРимски бунар, дечји забавни парк, Гробница народних хероја и Природњачки музеј.

Oбјавио: Михаило Поповић



Ova objava nema oznaka (tagova)

Ostaviti komentar







СЕП15



Авала – умањени приказ

ДРУЖЕЊЕ

od 



Avala

Умањени приказ планине Авале и околине урадила Петра Ђорђевић.

Авала је ниска планина, 16,5 km јужно од Београда[1]. Представља северни крај шумадијске греде, која се одРудника провлачи кроз ниску Шумадију и представља развође између сливова Саве и Дунава[1]. Висока је 511mи уздиже се око 200 m изнад околног таласастог терена[1]. Минерал авалит добио је име по Авали на којој је пронађен.

Крајем 2007. године је Скупштина града Београда прогласила Авалу заштићеним природним добром са укупном површином од 489 ha. Још је кнез Милош 1859. године донео одлуку да се Авала загради и заштити, а 1936. године је проглашена националним парком. Президијум Народне Скупштине 1946. године доноси одлуку да буде проглашена добром од општег значаја.[2]

На заштићеном подручју има око 600 биљних врста. Има лековотих биљних врста, а неке биљке представљају природне реткости, као што су зановет, златан и зеленика. Авала је добро пошумљена самониклим дрвећем, а једним делом је под засађеном боровом шумом[1]. Једно је од омиљених излетишта Београђана.

Oбјавио: Михаило Поповић





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014/2015.

Učitelj: Dejan Kovačević

Produženi boravak: Edita Fabri

 

 

Učenici odeljenja II1 pripremili su pozorišnu predstavu. Roditelji su uživali u jedinstvu glume, igre i pesme.

 

01Predstava

 

02Predstava

 

03Predstava

 

04Predstava

 

05Predstava

 

06Predstava

 

07Predstava

 

08Predstava

 

09Predstava

 

10Predstava

 

11Predstava

 

12Predstava

 

13Predstava

 

14Predstava

 

15Predstava

 

01Predstava

 

 

 

U poseti "Teatru 78"

 

 

Teatar02

 

Teatar03

 

Teatar04

 

Teatar05

 

Teatar06

 

Teatar09

 

Teatar10

 

Teatar11

 

Teatar12

 

Teatar13

 

Teatar16

 

Teatar18

 

Teatar21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Drugi razred prvo odeljenje 2014

 

 UPOZNAJTE NAŠE ODELJENJE

 

PROLEĆNI VAŠAR

 

0121

 

0021

 

0021a

 

0221

 

0121

 

0121a

 

0021b

 

0121d

 

0221a

 

 

 

 

У уторак, 12. маја ученици I, II и III разреда провели су пријатан део дана на огледном добру Пољопривредног факултета. Огледно добро носи име „Радмиловац“, смештено је у Винчи и удаљено од центра града око десетак километара. Поред различитих засада, рибњака и пчелињих кошница овде је смештен и јавни акваријум, као и Еколошка оаза Мали Дунав.

Уживали смо у вожњи чамцем, искушавали рибарску срећу, посетили акваријум, разгледали аласку кућу, прешли преко висећег моста и видели више различитих биљних и животињских врста.

Није недостајало ни игре. Такмичарским играма једнако су се радовали и дечаци и девојчице.

 

R 1

 

R 2

 

R 4

 

R 6

 

R 7

 

R 9

 

R 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nikola Mičić, učenik IIodeljenja naše škole, osvojio je prvo mesto na konkursu "U susret Uskrsu". Nikola je ponovio veliki uspeh od prošle godine kada je na Opštinskom takmičenju u oslikavanju uskršnjih jaja bio najbolji.
Iskrene čestitke!

Uskrsnje_jaje

 

 

Čitalačka značka 2015.

 

Čitalačka značka01

 

Čitalačka značka02

 

Čitalačka značka03

 

Пролећни вашар

 

Дана 16.5.2015. биће одржан пролећни вашар. Свако одељење прикупиће новац својим радом и трудом. Ђаци наше школе ће нешто правити, радити, цртати и можда ће неко донети послужење. Све то ћемо продавати и договорићемо се са учитељима и учитељицама колика ће бити цена. Надам се да ће се сви лепо провести на пролећном вашару.

Припремио: Василије Бујошевић 

ВАШАР

 

СЕКА

 

ДАМИР

 

 

 

 

Dani nauke

 

Dani nauke1

 

Dani nauke2

 

Dani nauke10

 

Dani nauke01a

 

Од 16. 03. 2015. до 20. 03. 2015. одржана је „Мала школа акварела“. Сви су цртали воденим бојама на чврстом папиру. Сви учесници су похваљени и добили су диплому. Млади уметници су изражавали своје умеће и вештину на теме: воденице, воће, потоци. Неки су добили посебне дипломе. Најбитније је да смо се сви лепо провели.

Приредио: Василије Бујошевић

 

skola akvarela

 

skola akvarela00

 

Predskolci03

 

Predskolci02

 

skola akvarela06

 

Vasin crtež 5 

 

 

 

OBAVEŠTENJE

 

Priručnik za primenu posebnog protokola

 

Pravilnik o zaštiti učenika

  

Pravilnik o zaštiti učenika

 

 

4.3.2015. U 16 ČASOVA 30 MINUTA BIĆE ODRŽANA "OTVORENA VRATA".

 

МАРКО НАС УЧИ

  ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР

МАРКО НАС УЧИ ШТА ЈЕ „СТРУЈНО КОЛО“, ИЗ ЧЕГА СЕ САСТОЈИ И КОЈА МУ ЈЕ НАМЕНА. ХВАЛА МАРКО!!!

Marko04

 

 

Marko06

 

 

4.2.2015. U 17 ČASOVA BIĆE ODRŽANA "OTVORENA VRATA".

 

 

DANA 3.2.2015. ZAKAZAN JE OBAVEZNI SISTEMATSKI PREGLED U 8 ČASOVA.

SISTEMATSKI PREGLED ĆE SE OBAVITI U DOMU ZDRAVLJA.

PONETI ZDRAVSTVENE KNJIŽICE!

 

 

 

 

 

У уторак  27. 01. 2015. године  обележава се школска слава Св. Сава. Наставе неће бити, а сечење славског колача и приредба почињу у 15 часова. Свим ученицама и ученицима желимо срећну славу.

 

UČENICI NAŠEG ODELJENJA BI TREBALO DA DOĐU NA GENERALNU PROBU U 13 SATI!

 

 

U subotu 24.01.2015. učenici našeg odeljenja učestvovaće na priredbi u TRŽNOM CENTRU "IDEA - RODA" NA BEŽANIJSKOJ KOSI. Potrebno je da učenici dođu do 10 sati 15 minuta. Program traje do 13 sati kada će biti dodeljene nagrade najuspešnijima.

 

MM Bezanija web

U subotu 24.01.2015. učenici našeg odeljenja učestvovali su na priredbi u TRŽNOM CENTRU „IDEA – RODA“ NA BEŽANIJSKOJ KOSI. Pokazali smo kako komponujemo, recitujemo, pevamo i igramo. Lepo smo se družili, a fotografije pokazuju sreću i zadovoljstvo na našim licima.

 

 

Roda 00

 

Roda 2

 

Roda 3

 

Roda 4

 

Roda 5

 

Roda 10

 

Roda 21

 

Roda 38

 

Roda 39

 

Roda 40

 

Roda 41

 

Roda 46

 

Roda 48

 

Roda 51

 

 

 

U sredu 21.01.2015.godne radi se po rasporedu od ponedeljka.

 

Doneti svesku A4 format za realizaciju usvajanja ABECEDE.

 

29.12.2014. U PONEDELJAK ĆE BITI ODRŽAN RODITELJSKI SASTANAK (POČETAK U 17 h).

 

 

NAŠE NOVOGODIŠNJE JELKE

 

Ukrasi 02

 

 

Bojkina jelka 1

 

IVINA JELKA 5

 

LAZINA JELKA 5

 

MARINA JELKA 5

 

AHDRIJINA JELKA 5

 

Nikolina jelka

 

Novogodišnja jelka 01

 

Bojkina jelka 2

 

Novogodišnji ukrasi 01

 

 

NOVOGODIŠNJA PREDSTAVA

 

NOVOGODIŠNJA PREDSTAVA 01

 

NOVOGODIŠNJA PREDSTAVA 012

 

NOVOGODIŠNJA PREDSTAVA 014

 

NOVOGODIŠNJA PREDSTAVA 017

 

NOVOGODIŠNJA PREDSTAVA 018

 

NOVOGODIŠNJA PREDSTAVA 019

 

NOVOGODIŠNJA PREDSTAVA 021

 

NOVOGODIŠNJA PREDSTAVA 03

 

 

NOVOGODIŠNJE ČESTITKE

 

NOVOGODIŠNJE ČESTITKA 1

 

NOVOGODIŠNJE ČESTITKA 2

 

NOVOGODIŠNJE ČESTITKA 5

 

nOVOGODIŠNJE ČESTITKE 3

 

NOVOGODIŠNJE ČESTITKE 4

 

 

 

 

 

 

 

Učitelj:    Dejan Kovačević

Boravak: Edita Fabri  

 

Moodle

Moodle

Brojač poseta

00886590
Danas
Juče
Ove Nedelje
Ovog meseca
Prošli mesec
Ukupno
132
185
1482
5061
8851
886590

Your IP: 54.81.166.154
Server Time: 20-08-2017 11:59:07

Raspored zvona

Biblioteka

Otvorena vrata